2011. július 30., szombat

2. Egy szenvedélyes este

Sziasztok nos itt a második fejezet :) látom a pipálgatások mentek :) nagyon örülök neki :) Ha nem nagy kérés ehez a fejezethez szeretnék kérni egy két komit is.
Nagyon szépen köszööm :)
Jó olvasást :)





Tommy szemszöge:


Még jó formán mindig nem tudom elhinni, hogy itt ülök Adam Lambert mellett és tévét nézve vacsorázunk. Amikor megláttam a hirdetést, hogy gitárost keresnek egy újonnan induló csapatba, jelentkeztem, de csak a meghallgatáson derült ki, hogy Adam mellé. Iszonyatosan boldog vagyok. Már akkor felfigyeltem rá, mikor az American Idolba bejutott, de mikor csak második lett a megérdemelt első helyezett helyet nemi hova tartozása miatt, rettentően csalódott voltam. De talán így majd saját magától a média támogatása nélkül, remélem nagyobb karriert sikerül majd csinálnia, mint az első helyezett ficsúrjának. És én igyekszem segíteni és támogatni. Azt nem tudom, hogy milyen kapcsolatunk lesz majd, de ha így folytatjuk, nagyon úgy néz ki, hogy össze fogunk jönni, amiben azért titkon reménykedem is. Istenem, hogy lehet valaki ilyen szexi, vérforraló, ahogy nyalja azt a fagylaltot. Legszívesebben én is ugyanezt tenném, csak vele. Egyszerűen fenomenális volt, amikor kőkemény farkát nyalogathattam és szopogathattam. Hhmmm- nyaltam meg szám szélét, amit Adam észre is vett és kérdőn nézett rám. Én csak rá mosolyogtam és ettem tovább a fagyimat mind addig, míg Adam mellkasára nem csöppent a kanálból a fagylalt. Kész, itt szakadt el nálam a cérna. Nem bírom tovább. Elé térdeltem, lenyaltam róla a fagyit. Nyelvemet egészen nyakáig vezettem és ott beleharaptam érzékien, de némiképp vadul is. Adam felmorgott és a hajamnál fogva húzott magához közel és csókolt meg. Nem hiszem, hogy van még valaki, aki ilyen jól tud csókolni, mint ő. Teljesen beindít vele. De most el kell szakadnom ajkaitól. Kényeztetni akarom, játszani az önuralmával. Elő akarom hozni belőle a vad szeretőt. Nem akarom, hogy olyan finom legyen velem, mint előzőleg. Bár szó se róla, iszonyatosan jó volt. Hatalmasat élveztem. De én szeretek vadul szeretkezni. Szerintem az szenvedélyesebb. Ördögien rámosolyogtam, majd elkezdtem lefele csókolgatni a nyakát, mellkasát, amit időnként harapásokkal is tarkítottam, amiket ő egyre hangosabb morgásokkal, s nyögéssekkel jutalmazott. Élvezet hallgatni a hangját. Elértem mellbimbóját, amit kőkeményre nyalogattam és szívogattam. Közben kezem már lejjebb vándorolt kemény férfiasságához, amit egyelőre csak kezemmel izgattam. És simogattam belső combját.  Szép lassan követtem nyelvemmel kezem útját. Némi fagylaltot vettem a számba és azzal együtt nyeltem el a farkát.

-        Óóó, igen, ez az, csináld még ahhhh.

-        Csak nem élvezed édes???

-        De iiii...aahhh, igen, nagyon iiiiss - túrt bele hajamba és vont magához még közelebb.  Újabb adag fagylaltot vettem a számba és kezdtem el nyalogatni farkát, időnkét belső combjába is bele-bele haraptam. Hirtelen rántott fel arcához egy vadító csókra. Nyelvünk vad táncot járt. Próbálta átvenni az irányítást, de nem hagytam. Én akartam kényeztetni. Ismét számba vettem kemény farkát és büntetésképp beleharaptam makkjába, de nem gondoltam, hogy ennyire fog neki tetszeni. Hatalmas kiáltással adta meg magát és élvezett el. Nem hagytam abba tevékenységemet, tovább izgattam, míg könyörögni nem kezdett, hogy hagyjam abba, mert nem bírja tovább. Megadtam magam neki, pedig képes lettem volna egész éjszaka kényeztetni. Szépen lassan haladtam felfele. Nyelvemmel végignyaltam a nyakát és beleharaptam fülcimpájába. Nem bírtam magammal és legbujább kívánságomat súgtam a fülébe.

-        Azt akarom, hogy vadul szeretkezz velem, élvezni akarom a benned lévő vad férfit.

-        Ha csak ez a kérésed, megkapod. - Ördögien mosolygott el. Eldöntött a földön és elkezdte mellkasomat csókolgatni és harapdálni, de durvábban, mint én csináltam nála. Így haladt egyre lejjebb, míg el nem érte farkamat. Ő is beleharapott. Istenem, ez nagyon jó.
-        Ahhh, csináld még, ne hagyd abba éééé...aaahhh.

-        Élvezd csak, mert ez még semmi ahhoz képest, amit kapni fogsz. - Suttogott bele a fülembe, majd ismét elnyelte farkamat, én meg a szőnyeget kaparásztam édes kínjaim levezetése képen.  Hirtelen kapott fel a földről s térdeltetett a kanapéra és hatolt belém kicsit se finoman, miközben a kezeimet hátraszorította. Szabályosan éreztem magamban hatalmas farkát, de ezt akartam és rohadtul élveztem. Egyre gyorsabban és keményen ostorozott farkának lökéseivel. Már azt hittem, ennél nem lehet jobb, mikor belém élvezett, én pedig hatalmas kiáltással követtem őt, de nem hagyta abba, tovább mozgott bennem. Éreztem, ahogy farka újra megkeményedik bennem és ő újult erővel hajt minket a következő mámorba. Már nem nagyon bírtam tovább. Éreztem, hogy mindjárt elélvezek. Szinte az egész testem remegett az élvezettől. Kész, ahogy kőkemény farka bennem mozgott ki-be, ahogy simogatta és harapdálta testemet, ahogy végignyalta nyakamat a fülem tövéig és bele suttogott, hogy élvezzem, adjam csak meg magamat neki. Ez volt az utolsó. Ismételten hatalmasat élveztem. Már nem bírták a lábaim és a kanapéra rogytam hasra fekve.  Adam kicsusszant belőlem és vigyorogva közölte, hogy még nincs vége, forduljak hátra és újra belém hatolt. Felnyögtem az érzéstől. Egyszerűen imádom, amit csinál. Ilyen kimerítő dugásban még nem volt részem, de már ő is fárad. Ördögien rámosolyogtam, dereka köré kulcsoltam a lábaimat, úgy húztam magamhoz még közelebb. Aaahhhh ez az. Végig simítottam a combján és golyóit kezdtem el izgatni. Felnyögött váratlan akciómtól és még gyorsabban kezdett el mozogni és közben az én farkamat is izgatni, hogy ismételten egyszerre érjük el az élvezetek kapuját. Mindketten hátravetett fejjel élveztük egymás közelségét. Másik kezemmel igyekeztem mellbimbóit izgatni úgy, ahogy ő csinálta velem.

-        ÁÁÁÁÁ nem bírom már sokáig, mindjárt elévezek!!!!

-        Ne fogd vissza magad édes, add át magad az élvezetnek!! Élvezz csak!!! - Mellkasomra dőlve szorított magához és mikor elélveztünk, a mámor pillanatában egymás vállába haraptunk bele. Izzadságtól ragadó és kimerültségtől reszkető testtel feküdtünk le a földre, nem érdekelve minket, hogy milyen kemény. Így adtuk át magunkat az álmoknak.



Adam szemszöge :

Tommy ölelő karjaiban ért a reggel, ami rettentően tetszett. Szívesen maradtam volna még a karjaiban, de fel kellett öltöznünk és csomagolnunk, mert mindjárt indulnunk kell. Óvatosan kimásztam mellőle. Jesszusom, de fáj mindenem. Mondjuk a tegnapi után nem is csodálom. Az édes fájdalom kihozta belőlem a vadabb énemet, de rettenetesen élveztem. Gyorsan felhívtam a szobapincért, hogy fél óra múlva bőséges reggelit hozzanak fel a szobánkba. Briannek is szóltam, hogy rendezze a számlánkat és kábé másfél óra múlva indulhatunk is. Óvatosan visszafeküdtem Tommy mellé és csókjaimmal igyekezetem felkelteni. Istenem, de édes. Mint egy doromboló kis cica, aki nem akar még felkelni.

-        Cica kelj fel, mindjárt itt a reggeli.

-        Muszáj??? - Kérdezett vissza két csók között.

-        Igen, muszáj, gyere. - Kapartam össze a földről és vettük az irányt a fürdő felé. Engedtem neki a kádba vizet. Én inkább a zuhanyzót használtam.

-        Miért nem fürdesz velem??
-        Tudod édes, ha veled fürdenék, tartok tőle, hogy csak az lenne belőle, ami tegnap este. Persze ínyemre lenne, de akkor soha se jutnánk haza és én már szeretnék otthon lenni. De a tegnap éjszakát otthon is folytathatjuk. - Nyaltam meg közben a számszélét. Már akkor izgalomba jövök, ha eszembe jut. Gyorsan lezuhanyoztam és kimenekültem a fürdőből, mielőtt még ráugornék megint. Nem bírok magammal. Egyszerűen forr a vérem, megvadít már csak attól, ahogy rám néz. Gyorsan felöltöztem és még visszanéztem, hogy ott van e még, de már kijött szerencsére.

-        Csak nem engem keresel?? - Döntött hirtelen a falnak és csókolt meg szenvedélyesen. Hmmm és az illata egyszerűen fenséges- nyaltam végig a nyakán és haraptam bele a fülcimpájába.

-        De igen, gyere, reggelizzünk, és mindjárt itt van Brian is értünk. Összepakoltál már?

-        Igen, indulásra kész vagyok.

-        Remek, akkor gyorsan együnk. - Csendben megreggeliztünk. Pont időben jött Brian.

-        Minden el van intézve?

-        Igen, mehetünk is.

-        Nagyszerű, már alig várom, hogy hazaérjünk.

 Los Angelesbe az út 4 óra volt. Brian tapintatosan most előre ült a sofőr mellé, úgyhogy mi átadhattuk magunkat hátul még egy kis kényeztetésnek, de végül mindketten elaludtunk. Csak arra riadtam, hogy Brian rázogat minket, hogy keljünk fel. Nagy nehezen bevánszorogtunk a lakásba. A sofőr behozta utánunk a bőröndjeinket, én meg megmutattam Tommynak a szobáját. Mondtam neki, hogy ráér kicsomagolni, úgyis mindjárt megyünk vásárolni.

-        Lementem a konyhába csinálni egy nagy adag kávét, közben felhívtam Nicket, hogy mindjárt jöhet értünk és mehetünk ruhákat venni. 

-        Fél óra és ott vagyunk, utána indulhatunk a plázába.

-        Rendben, megegyeztünk. - Tommy szépen lassan leért a konyhába, hátulról átkarolva suttogott a fülembe, fáradtságtól rekedtes hangon.

-        Nagyon szép az otthonod. - Nyalta végig nyakamat, majd beleharapott.

-        Úúúú, ezt fejezd be. Most! - förmedtem rá, pedig nem akartam.

-        Miért, talán nem jó??? - Kiszabadultam az öleléséből, majd a derekánál megfogva löktem neki az asztalnak és szorítottam oda. Kissé talán túl erősen is, mert felszisszent, de nem érdekelt. Hajánál fogva húztam hátrább a fejét, hogy nyakához férjek. Végignyaltam rajta és végül beleharaptam, így suttogtam bele.

-        De, nagyon is. Oly annyira, hogy legszívesebben most azonnal rád ugranék, de nem lehet. Viszont mihelyst hazaértünk, megkapod a magadét. - Fenyegettem meg, de ő csak felnevetett. Én is rámosolyogtam. Majd hallottam, hogy megjött Nick. Nagyszerű.
-        Szia, Nick, gyere csak. Ő itt Tommy, az új gitárosom. Tommy, ő itt a stylistom. Mindjárt mehetünk, csak iszunk egy kávét. Te kérsz egyet???

-        Szia, Tommy. - Fogtak kezet. – Nem, köszönöm. De ti siessetek, nem érünk rá egész nap!

-        Oké, rendben, egy pillanat. Hogy ké..

-        Úgy, ahogy te. - Kérdeztem volna, de közbevágott. Rámosolyogtam. Gyorsan beleöntöttem két termoszos pohárba és indulhattunk is. Nick nagyon gyors tempót diktált, láthatóan most ő is sietett valahova. Gyorsan lerendeztük a vásárlást. Vettünk pár bőrrucit és pólókat, na meg az elengedhetetlen bakancsot. Amiből csak nekem több száz sorakozik a szekrényemben. Nem tehetek róla, imádom őket. Visszaérve Tommyval megbeszéltük, hogy pihenünk kicsit, aztán majd délután elmegyünk és megmutatom neki a várost. Külön szobába feküdtünk le, de nem tudtam aludni, csak forgolódtam. Mivel tovább már nem bírtam, felkeltem és szépen Tommy szobája felé osontam, de nem várt dologba ütköztem.

Nincsenek megjegyzések: